Skrzyniowa wersja Volkswagena T3 szczególnie przypadła do gustu niewielkim firmom budowlanym, remontowym oraz ogrodniczym. Z racji niewielkich rozmiarów samochód świetnie sprawdzał się na zatłoczonych miejskich ulicach oraz wąskich wiejskich drogach. Trwałość i bezawaryjność konstrukcji zapewniła mu szerokie grono użytkowników oraz na długie lata wkomponowała w krajobraz dróg niemal całego świata.
Prezentowany na zdjęciach egzemplarz to limitowany do 750 egzemplarzy model z kolekcji Premium ClassiXXs. Już na pierwszy rzut oka widać, iż model trzyma wysoki poziom wyznaczony przez firmę. Nadwozie pojazdu odwzorowano z dużą dbałością o szczegóły. Starannie wytłoczono wszelkie linie podziału blach oraz zadbano o charakterystyczną fakturę burt. Wnętrze pojazdu również pieczołowicie odwzorowano, podobnie jak felgi oraz tylne klosze lamp. Jedynie kształt i mocowanie przednich kierunkowskazów zdaje się sprawiać wrażenie przypadkowego. To tak naprawdę jedyny niedopracowany szczegół modelu. Ogólnie oceniam model bardzo wysoko i cieszy mnie fakt, że zasilił mój skromny zbiór.
Prezentowany na zdjęciach egzemplarz to limitowany do 750 egzemplarzy model z kolekcji Premium ClassiXXs. Już na pierwszy rzut oka widać, iż model trzyma wysoki poziom wyznaczony przez firmę. Nadwozie pojazdu odwzorowano z dużą dbałością o szczegóły. Starannie wytłoczono wszelkie linie podziału blach oraz zadbano o charakterystyczną fakturę burt. Wnętrze pojazdu również pieczołowicie odwzorowano, podobnie jak felgi oraz tylne klosze lamp. Jedynie kształt i mocowanie przednich kierunkowskazów zdaje się sprawiać wrażenie przypadkowego. To tak naprawdę jedyny niedopracowany szczegół modelu. Ogólnie oceniam model bardzo wysoko i cieszy mnie fakt, że zasilił mój skromny zbiór.
W KAP nie ma takich tylnych lamp
OdpowiedzUsuń